Veelgestelde vragen

Producten en bestellingen

Hoe kan ik zoeken naar een bepaald product?

Als u zoekt naar een specifiek product, gebruik dan de zoekmodule in de koptekst van de site. Vul hier in waar u naar zoekt. Als dit niet kan worden gevonden, wordt er een lijst met overeenkomende resultaten weergegeven.

Ik heb al een order geplaatst maar ben wat vergeten. Kan ik een bijbestelling doen?

Zolang de order niet verzonden is, kunt u een bijbestelling doen, u betaalt dan GEEN verzendkosten tenzij de zending moet worden opgewaardeerd van briefzending naart pakketzending. KIES BIJ VERZENDWIJZE: AANVULLENDE VERZENDING.

Kan een bedrijf een bestelling plaatsen op uw website?

Ja, www.lossestenen.nl accepteert ook bestellingen van bedrijven. Om een factuur te ontvangen met alle correcte bedrijfsinformatie, vragen we u alle benodigde velden invullen bij het aanmelden of tijdens het plaatsen van uw bestelling. Een deel van onze voorraad wordt geleverd onder de margeregeling, daarom staat bij veel artikelen geen BTW vermeldt. Voor een aantal artikelen, met name nieuwe gesealde sets en een klein deel van de sortering losse stenen, ons assortiment nieuwe  modelspoorartikelen via www.treinenbeurs.nl en het volledig assortiment van onze website www.knutselparade.nl   kunnen we wel een BTW factuur verstrekken, dit staat bij het betreffende artikel gespecificeerd. Op www.filatelieloket.nl worden postzegels en munten volgens het margesysteem geleverd, benodigdheden onder het geldende 9- 21% tarief. Voor leveringen naar andere EU landen tegen de daar geldende BTW percentages.


Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil ontvangen op een ander adres dan het adres gekoppeld aan mijn gebruikersaccount?

Nadat u de artikelen in uw winkelwagentje bevestigd heeft door op “afrekenen” te klikken, krijgt u de optie om een ander adres in te voeren voor levering van uw bestelling.

Mijn gebruikersaccount beheren

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Als u uw wachtwoord vergeten bent, stel dan het wachtwoord opnieuw in met de optie beschikbaar op de Login pagina.

Hoe kan ik informatie in mijn gebruikersaccount wijzigen?

Om de informatie in uw gebruikersaccount te wijzigen, moet u inloggen en naar "Account bijwerken" gaan. Deze optie is te vinden in de sectie "Mijn account".

Heb ik een gebruikersaccount nodig om iets te kunnen kopen?

Om iets te kunnen bestellen op de website, moet u een gebruikersaccount creëren. Het account kan ook worden aangemaakt, nadat u de gewenste artikelen aan uw winkelwagentje heeft toegevoegd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik die heb verzonden

Als u iets aan uw bestelling wilt wijzigen, neem dan contact met ons op met behulp van het contactformulier op de site. Vergeet niet uw bestellings ID mee te sturen, deze kunt u vinden in de sectie "bestelstatus". LET OP! Mail wordt niet altijd ditrekt gelezen. Als we de wijziging verwerken krijgt u een mailtje.

Het is voor ons ingewikkeld een  order te wijzigen- vaak gaat het om een paar dubbeltjes en zijn de adinistratieve kosten en bankkosten hoog. Wij kunnen geen garantie geven dat wijziginngen in orders correct worden doorgevoerd.

Kan ik mijn eerdere bestellingen zien?

Als u een account heeft aangemaakt kunt U uw bestelgeschiedenis zien in de sectie "bestelstatus".

Algemene vragen

Ik wil graag een artikel bestellen dat niet op voorraad is. Wat kan ik doen?

Voor meer informatie betreffende de beschikbaarheid van het artikel, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier dat te vinden is in de voettekst van de website.

Ik wil graag meer informatie ontvangen die niet op de website te vinden is. Wat kan ik doen?

In dit geval kunt u het beste contact met ons opnemen via het contactformulier dat te vinden is in de voettekst van onze website.Als u ons een bestand oid wilt mailen kunt u dat doen naar e.boere@xs4all.nl